Оплата
Безготівковий розрахунок
Покупець оплачує замовлення шляхом перерахування коштів на наш розрахунковий рахунок на підставі рахунку-фактури, який буде надіслано на факс або електронну пошту покупця.
Звертаємо увагу – для виписки рахунку покупець має надати такі дані:
- Повна назва підприємства
- Код ЄДРПОУ
- № свідоцтва платника ПДВ
- ПІБ та телефон контактної особи.
Замовлення відвантажується/надсилається тільки після зарахування грошей на наш банківський рахунок та отримання факсом або ел. поштою копії оформленої довіреності.
Усі необхідні (рахунок-фактура, накладна, податкова накладна) надсилаються разом із замовленням.
Замовлення відвантажується після зарахування.
Наложений платіж кур'єру Нової Пошти чи відділенні Нової Пошти.
Покупець оплачує замовлення кур'єру (ціна послуги: +3,8% від суми замовлення), або на відділенні готівкою (ціна послуги: 2% від суми замовлення, не менше 10,00 грн.).
Післяплата кур'єру Укрпошти.
Покупець оплачує замовлення кур'єру (ціна послуги: +1% від суми замовлення, не менше 10,00 грн.).
Ми працюємо з юридичними та фізичними особами, а також із приватними підприємцями.
НАШІ РЕКВІЗИТИ:
UA22 3808 0500 0000 0026 0032 6650 4
в АТ "Райффайзен Банк АВАЛЬ"
МФО 380805
ІПН 339431726576, Свідоцтво № 100309511
ЗНИЖКИ
При регулярних замовленнях, що перевищують мінімальні, ми готові надати покупцеві знижку залежно від суми замовлень та видів товару.
Кожному покупцю – індивідуальний підхід.