Оплата

Безготівковий розрахунок

Покупець оплачує замовлення шляхом перерахування коштів на наш розрахунковий рахунок на підставі рахунку-фактури, який буде надіслано на факс або електронну пошту покупця.

Звертаємо увагу – для виписки рахунку покупець має надати такі дані:

- Повна назва підприємства

- Код ЄДРПОУ

- № свідоцтва платника ПДВ

- ПІБ та телефон контактної особи.

Замовлення відвантажується/надсилається тільки після зарахування грошей на наш банківський рахунок та отримання факсом або ел. поштою копії оформленої довіреності.

Усі необхідні (рахунок-фактура, накладна, податкова накладна) надсилаються разом із замовленням.

Замовлення відвантажується після зарахування.

Наложений платіж кур'єру Нової Пошти чи відділенні Нової Пошти.

Покупець оплачує замовлення кур'єру (ціна послуги: +3,8% від суми замовлення), або на відділенні готівкою (ціна послуги: 2% від суми замовлення, не менше 10,00 грн.).

Післяплата кур'єру Укрпошти.

Покупець оплачує замовлення кур'єру (ціна послуги: +1% від суми замовлення, не менше 10,00 грн.).

Ми працюємо з юридичними та фізичними особами, а також із приватними підприємцями.

НАШІ РЕКВІЗИТИ:

UA22 3808 0500 0000 0026 0032 6650 4

в АТ "Райффайзен Банк АВАЛЬ"

МФО 380805

ІПН 339431726576, Свідоцтво № 100309511

ЗНИЖКИ
При регулярних замовленнях, що перевищують мінімальні, ми готові надати покупцеві знижку залежно від суми замовлень та видів товару.

Кожному покупцю – індивідуальний підхід.